کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

رویای پاییز

ماموریت

1392/11/1 11:21
نویسنده : الهام
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

امروز من قراره برم ماموریت. الان اومدم سر کار و قراره تا یکی دو ساعت دیگه راه بیفتیم به سمت ساری. اولش که این ماموریت بهم ابلاغ شد خیلی دپرس و ناراحت شدم . هم به خاطر اینکه از تو باید دو روز دور می بودم و هم به خاطر اینکه کسی رو نداشتیم که تو رو پیشش بزاریم. بالاخره مجبور شدیم که به مامان آذر بگیم بیاد این دو روز پیشت باشه. الان دو روزه که مامان آذر اومده اینجا و تو هم از بودنش خیلی خیلی خوشحالی و ذوق میکنی.خیلی نگرانم که مبادا امشب بهونه ی منو بگیری. به بابا گفتم حسابی سرتو بند کنده که منو یادت بره .هههههههه

خب من باید برم دنبال بقیه کارهای ماموریتم . می بوسمت پسرم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خانم مارپل
3 بهمن 92 13:15
سلام الهام جون سفربی خطر نگران نباش ان شاالله این 2روزم مثل برق وباد می گذره موفق باشی عزیزم