کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

رویای پاییز

ادامه ی تعطیلات نوروز 93

1393/1/30 13:05
نویسنده : الهام
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم نشد که زودتر بیام و بقیه ی عکسای نوروز رو بزارم .امروز دیگه بین کارام اومدم چند تا عکس باقی مونده ی تعطیلات نوروز رو بزارم.

یه روز با دایی کامران اینا رفتیم شهرک سینمایی غزالی

نمی دونم چرا اونجا تا میگفتم کیارش بزار ازت عکس بگیرم سریع مینشستی رو زمین فکر کنم زیاد پیاده روی کرده بودیم خسته شده بودی

وقتی میریم تهران موهات خیلی صاف میشن که من اصلا خوشم نمیاد

 

یه روز ناهارو با مامانی و دایی کاظم ایناو عمو سعید رفتیم جنگل های لویزان خوردیم

دائم میخواستی اونجا راه بری و منم هی باید دنبالت راه می افتادم چون شیبش زیاد بود

سیزده بدرم که دیگه رشت بودیم و با مامانی و خاله و عمو سعید رفتیم یه جایی اطراف رشت

همین که رسیدیم کفشاتو که پات کردم تا رومو کردم اونور دیدم رفتی افتادی تو گلا

اینجا هم برای خودت با ماشینت حسابی سرگرم شده بودی

اینجا هم که بساط کباب به راهه

خب عزیزم اینم از عکسای عید .

جونم برات بگه که همچنان دغدغه ام فرستادن تو به مهده . قرار شده بود مامانیات بیان نوبتی تو رو نگه دارن تا اواسط خرداد تا اسمتو مهد بنویسم چون مهدی که میخوام بفرستمت میگه جا نداره و باید تا خرداد صبر کنم. ولی بدلایلی مامانی آذر نمی تونه بیاد و مجبوریم چند وقت بفرستیمت یه مهد دیگه تا تیر ماه مهدتو عوض کنیم. دوست نداشتم اینجوری بشه چون عوض کردن مهد ممکنه اذیتت کنه ولی خب مجبوریم دیگه چاره ای نداریم. فردا قراره مامانی محبوبه و خاله الناز بیان . میخوام از هفته دیگه بفرستمت مهد که اونا اینجا باشن بتونن زودتر بیارنت خونه تا یواش یواش عادت کنی.فقط امیدوارم خیلی زود با این تغییر بزرگ زندگیت کنار بیای. دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان وانیا
7 اردیبهشت 93 18:06
خیلی قشنگه..همیشه خوش باشید. اومیدوارم مهد رفتن رو بدون مشکل و به خوبی پشت سر بزاری
الهام
پاسخ
ممنون عزیزم