کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رویای پاییز

افتتاح وبلاگ

1390/7/14 12:33
نویسنده : الهام
752 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره قسمت شد که اولین پست رو توی وبلاگ پسرم کیارش بزارم.

پسر گلم من الان توی هفته 31 بارداریم هستم. وجود تو و انتظار برای اومدنت زندگی ما رو حسابی تحت تاثیر قرار داده(البته از نوع مثبتش) . امیدوارم که سالم به دنیا بیای و من و تو و بابا مسعود ، زندگی سه نفره مون رو با خوشی آغاز کنیم و خوشبختی که این چند ساله باهم داشتیم با اومدن تو قوت بگیره و چند برابر بشه.

یه چیزی که من و بابا رو کلافه کرده اینه که : یعنی این پسر شبیه کی میشه؟ پس کی این دوران تموم می شه . بابا مسعود که دل تو دلش نیست البته زیاد بروز نمی ده ولی من از بعضی حرفاش و رفتارش می فهمم که چه عشقی نسبت به تو داره.می دونی که مردای ایرانی چه عشقی به پسر دار شدن دارن.

خب دیگه زیاد پر حرفی نمی کنم. طلسم شکسته شد و من اینجا چند خط نوشتم .با اینکه هنوز وسایلت تکمیل نشده ولی در اولین فرصت چند تا عکس از اتاقت اینجا می زام .

دوست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

hodeys
14 مهر 90 12:46
mobarake nini bashe o maman o babash
یاسمن مامان رادین
16 مهر 90 10:41
مبارکه عزیزم. ایشالا همه خاطراتت شاد و همراه با سلامتی باشه.
محبوبه
15 اسفند 90 9:02
مبارکه امیدوارم زود زود اپش کنی و مثل من نشی