کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

رویای پاییز

عکسای تولد یکسالگی گل پسرم

1391/9/23 11:31
نویسنده : الهام
2,590 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای تولدت به خاطر اینکه یه جا نمی موندی و خودمم سرم شلوغ بود زیاد خوب نشد ولی چند تا شو برای یادگاری می زارم همیشه سلامت باشی پسرکم بوس بوس

راستی باید همینجا از مامان جون محبوبه و بابا جون علی و خاله الناز تشکر کنم که همیشه زحمتامون گردنشونه

این تزئینات خونه البته یه گوشش

عصرونه شامل آش رشته، کیک مرغ، سالاد ماکارونی، ژله (که خیلی بامزه شده بود)

کیک زنبوری

کادوها که دست همگی درد نکنه

کیارش در حال شیرینی خوردن و شیطونی کردن

بابا مسعود ، کیارش و آنیسا (دختر دایی کامران)

اینم چند تا عکس متفرقه از یکسالگی گل پسرم

قربونتتتتتتتتتتتتتتت برمممممممممممممممممم

بعدا" نوشت:

راستی یادم رفت اینم کارت دعوت تولدت:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محبوبه
18 آذر 91 17:01
جاااااااااااااااانم قربونت بشم چقده ماه تر تر تر تر شدی
عکسا خیلی قشنگ بود و خیلییییییییییییی هم کم!!!!!!!
تهران گرفتی تولدشو؟؟؟
موچچچچچچچچچچچچچچ به لپای خوشملت.
با اجازه لینکتون می کنم.


مرسی آره خونه مامانم گرفتم اجازه ما هم دست شماست عزیزم
آنی
25 آذر 91 10:19
مبارکه تولد زنبور کوچولو ایشالا هزار ساله بشی خاله جون
صفورا مامان آوا
25 آذر 91 10:47
ه به همه چیییییییییییییییی عاااااااااالی بود فداش بشم من اینقدر باحال افتاده تو اون عکسه که تاج تولد سرشه و اون عکس با حوله حمومی
نیر
25 آذر 91 10:58
همه چی عالی بود عزیزم کیارش خیلی ناز شدی خالههههههه قربونت برم چه قدی درای گلم ماشالله ارینم سرشو میکنه تو لباسشویی هر چی تو آشپزخونه پیدا کنه میندازه توش حتی فندک گاز
مریم مامان پندار
26 آذر 91 20:03
سلام ممنون که سر میزنی عزیزم من هم لینک کردم جشن تولد عالی بود همه چی قشنگ و باسلیقه مبارک باشه عزیزم
مامان سلدا
27 آذر 91 12:36
وایییییییییییییی چه تولد خوشمل و قشنگی مبارکه خسته نباشی مامان کیارش جون
مامی مائده
1 دی 91 21:50
عالی بوددددد
خاله شمیلا
7 دی 91 10:55
جام خالی بوده هااااااااااااااامبارک باشه.همیشه سلامت و شاد باشید


آره جاتون خیلی خالی بود
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 15:04
کیارش ما خیلی نازههههه
مامان وانیا
13 دی 91 17:01
سلام.خیلی قشنگه... ایشالله 120 ساله بشه...
خاله الناز
16 دی 91 10:38
خاله قربون چشمات بره عزیز جونی انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی زیر سایه ی مامان و بابات خاله جون قشنگم
مامان محبوبه
16 دی 91 10:40
جوجو طلایی الهی که صد و بیست ساله بشی با خوشی و خوبی همیشه شاد و سر حال باشی خوشگل مامان
مهسا مامی کیارش
3 بهمن 91 22:27
عاشق هر چی کیارش وروجک تو دنیا هستم عاشقتم کیارش کوچولو اینم یه عالمه بوس برای کیارش که مثل کیارش خودمه عسلم من لینکت کردم بیا برای تبادل لینک جوجه طلایی دوست داشتنی