کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رویای پاییز

شیطونی های گل پسر

1391/12/8 8:24
نویسنده : الهام
314 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هشتم اسفنده و گل پسر 15 ماهش تموم میشه . داری خیلی زود بزرگ میشی

عشق من و مطمئنم بعداً دلم واسه این روزات خیلی تنگ میشه . توی یک

ماهه گذشته شبا خیلی اذیت می کردی و دیر می خوابیدی فکر کنم به خاطر

دندونات باشه . یه دندون کرسی درآوردی و دو تا نیش.البته دندونای نیشت کامل

در نیومده . الان جمعاً 9 تا مروارید خوشگل تو دهنت می درخشه . دیگه این روزا

هر روز یه حرکت جدید و جالب ازت سر می زنه . یک دو روزه چشماتو می بندی

و عقب عقب راه می ری. عاشق یک کارتم اونم اینه که اگر شونه دم دستت

باشه میاری با یه نگاه ملیح و همراه با شرم میکشی رو موهای من و بهم

لبخند میزنی . وقتی این کارو میکنی عرش رو سیر میکنم اینقدر که کیف میکنم.

دیروز یه لحظه دیدم از آیفون تلفن یه آقایی داره میگه الو الو بفرمایید. سریع

رفتم گفتم ببخشید آقا بچه شماره گرفته بود معذرت میخوام . رفته بودی

پشت تخت جایی که تا حالا کشفش نکرده بودی انگار و گوشی تلفنو که

ما اونجا مثلاً قایم کرده بودیم برداشته بودی و شماره گرفته بودی .

منم سریع دوربینو برداشتم تا این لحظه رو از دست ندم :

اینجا هم همش می گفتی بابا بابا و منتظر بابا مسعود بودی که بیاد خونه :

عااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

تداعی و علی کوچولو
9 اسفند 91 11:40
ای جانننننننن ماشالله فضوللللل ببین چه اویزون شده فضولی کنه بوسسسسسسسس
صفورا مامان آوا
9 اسفند 91 12:08
واااااااای خدا ببین پاهاشو چجووری بلند کرده من این بچه ها رو میبینم اینقدر قربون صدقه اشون میرم و کیف می کنم انگار دارم عکسای آوا رو میبینم عزیز دل خاله من عااااااااشقتم اینقدر شیرینی


مرسی صفورا جونم همشون شیرینن
مریم مامان پندار
9 اسفند 91 21:05
عزیز دلم ماشالله به این پسر کنجکاو قربون این خنده هاش برم که تو وبلاگش پخش میشه


ممنون مریم جون
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 2:23
عزیزم مبارکت باشه باهوش و کنجکاو کوچولوی دوست داشتنی
یلدا(مامان کیان)
12 اسفند 91 8:36
ای شیطون بلا مامانش حالا کجاشو دیدی صبر کن یه کارایی برات بکنه که درسته قورتش بدی
مامان وانیا
13 اسفند 91 15:28
شیطون بلا چیکار میکنی...ای جونم دلم خییییییییییلی تنگ شده برای روزایی که وانیا اینقدر بود... این سن خیلی جیگرن
محبوبه
17 اسفند 91 11:59
ای جوووووووووووونم چه خنده های شیرینی......
قربونششششششششششش .....خداااااااا پاهاشو ببین.
مااااااااااااچ
بووووووووووووووووووووس
بغلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
حالشو ببر اساسی الهام جونم حالا کارای بامزه ترش مونده


می گم محبوبه فکر کنم ما واسه دومادی بچه هامون شاید همدیگرو ببینیم اونم اگر همسران گرامی وقت داشته باشن ما رو بیارن ههههههههههی زمونه
محبوبه
18 اسفند 91 18:05
ای جوووون قد بلندی می کنه افرین عزیزم ادامه بده الهام بیشتر از اینا هم جنبه ش رو داره. موچ به لپای خوشملت خاله
مهسا مامان کیارش
2 فروردین 92 1:43
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب... آغاز سمفونی بهار مبارک باد