کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رویای پاییز

18 ماهگی

1392/3/8 11:20
نویسنده : الهام
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم . امروز 8 خرداده و تو 18 ماهت تموم میشه .مبارکه عزیز دلم قلب

این روزها روزای آرومی رو پشت سر میزاریم. تو دوست داشتنی تر از قبل شدی .

البته شیطونی هات خیلی زیادشده و به همه جا سرک می کشی و به هر چیزی

دست می زنی. دیروز دفترچه بیمه مو پاره کردی . راستش تا حالا نمی تونستی

کشوهای دراورو بکشی چون یه خورده سفت بودن ولی دیگه این توانایی رو داری .

دیگه نمی دونم این لوازمو کجا باید بزارم که دستت بهشون نرسه .

دیروز یه خورده لوبیا سبز گرفته بودم هر چی صبر کردم بخوابی که اینا رو خورد کنم

نخوابیدی دیگه مجبور شدم بساطمو روی میز پهن کنمو کارموشروع کنم .

نمیدونی چه وضعی درست کرده بودی تمام لوبیا ها رو ریخته بودی رو زمین. پاک کرده

ها رو با پاک نکرده ها قاطی کرده بودی . عجب اشتباهی کرده بودم لوبیا خریدم بار

اولم بود فکر کنم چون همیشه مامان محبوبه برامون از تهران آماده میکرد و میاورد

هیچی دیگه به هر فلاکتی بود بساطمو جمع کردم تازه سر و دم لوبیا ها

رو تونستم بزنم امروز باید برم ببینم میشه بقیه کارو انجام داد یا نه .تازگی تو

آپارتمانمون هر جا می بینی یه دری بازه سریع می پری تو خونه مردم اصلا برات فرق

نمی کنه خونه غریبه ست . الهی برات بمیرم فکر کنم اینقدر که اینجا تنهایی اینقدر

دوست داری بری خونه مردم.این روزها چون دیگه یه خورده هوا داره رو به گرمی می

ره و منم فوق العاده گرماییم به محض اینکه از راه می رسم با هم می ریم حموم

(فکر کنم با این کارم تو رو هم عادت دادم به حموم روزانه) بعد از حموم هم یه چیزی

می خوری بعضی مواقع می خوابی و بعضی مواقع هم نه . دیگه همینطوری با هم کل

کل می کنیم یه خورده باهات بازی می کنم ، یه خورده تو آشپزخونه کارامو می کنم و

... تا ساعت 10 که میریم تو رختخواب و خداروشکر فعلا ساعت خوابت منظمه و برای

خواب اذیتم نمی کنی البته تا صبح چند بار غرغر میکنی که بهت شیر میدمو دوباره

میخوابی. امروز عکسی ازت همرام نیست که اینجا بزارم . پس عکس واسه بعد گل

پسررررررررررررررررر بوس بوس مامان عاشقته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر مامان ارشاک
30 خرداد 92 8:26
در خونه ما هم بازه ها بپر تو